5 желтоқсаннан 9 желтоқсанға дейінгі аралықта біздің мектепте 2-11 сынып оқушылары арасында ағылшын тілі пәнінің апталығы өтті. Пәндік апталықты өткізу — бұл оқушылардың көңілін көтеру ғана емес, сонымен қатар оқушылардың білім деңгейін арттыратын, олардың дамуына және ой-өрісін кеңейтуге ықпал ететін оқытуды ұйымдастырудың бір түрі.
Сонымен, 2 және 3 сыныптар арасында "Video Challenge" өткізілді, оның мақсаты оқушылардың шет тілін үйренуге деген қызығушылығын арттыруды ынталандыру, сондай-ақ сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыру және шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылады.
Балалардың міндеті бейнеролик жазу және ағылшын алфавитіндегі өзінің сүйікті әрпі туралы немесе өзінің сүйікті түсі туралы ағылшын тілінде айту болды. Бұл іс-шара қызықты әрі тартымды өтті. Оқушылар челленджге қуана қатысты. Әр оқушы өзін танытты, өзінің білімі мен шығармашылық қабілеттерін көрсетті.
Осылайша, ағылшын тілі апталығы жарқын және қызықты оқиға болды, сонымен қатар оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға және шет тілдерін үйренуге деген ынтасын арттыруға ықпал етті.
С 5 декабря по 9 декабря в нашей школе прошла предметная неделя по английскому языку среди учащихся 2-11 классов. Проведение предметной недели – это не только развлечение для учащихся, но и одна из форм организации обучения, которая повышает уровень образования учащихся, способствует их развитию и расширению кругозора.
Так, среди 2 и 3 классов был проведен «Video Challenge», целью которого является стимулирование повышения интереса учащихся к изучению иностранного языка, а также формирование речевой компетенции и развитие творческих способностей.
Задачей для ребят явилось записать видео ролик и рассказать о своей любимой букве английского алфавита или рассказать о своём любимом цвете на английском языке. Данное мероприятие прошло интересно и увлекательно. Учащиеся с удовольствием приняли участие в челлендже. Каждый ученик проявил себя, показал свои знания и творческие способности.
Таким образом, неделя английского языка явилась ярким и интересным событием, а также способствовала развитию творческих способностей и повышению мотивации к изучению иностранных языков у учащихся.